2016. szeptember 30., péntek

1. rész - Pilot

-
Minden olvasó figyelmét felhívjuk, hogy az esetleges nyelvtani hibák, nem nyelvtani hibák. A beszélgetések és a benne taglalt mondatok, szavak, kifejezések úgy vannak leírva ahogy a karakterek szájából elhangzanak.

A sorozat a nyugalom megzavarására alkalmas szövegi elemeket tartalmazhat, ezért olvasását csak 16 éven felülieknek ajánljuk.
-

A MA ESTI EPIZÓDBÓL
Anastacia:Tudod mit?! A kurva anyádat!
Rox:Tudod mit? Inkább a te kurva anyádat! Hívom az ügyvédemet!
Anastacia:Hívjad csak, hívjad! Az anyád picsáját, de a gyereket többet nem látod az biztos. Nem ilyen apát érdemel!
Rox:Kurva anyád!
Anastacia:A kurva anyádat azt, a kurvát!
~
(Anastacia egy szürke háttér előtt ül, s a kamerába beszél)
Anastacia:Az én anyám tényleg kurva volt. Így mér' legyek ideges azért, mert lekurvázzák?
~
--
Monya:Szerintetek most mimet nagyítsam meg?
Anastacia:Hát a szádat ne mer' abból má' most elegem van!
--
Condya:Én csak biokajákat eszem!
Anastacia:Hát nem csodálom! Látszik is a csontos picsádon! Baszd meg olyan csontos vagy, ha bejönnél a házba kivinne a huzat!
-------------------------------
~Anastacia - 43
~Daniella - 40
~Cassandra - 48
~Monya - 46
~Beatrix - 41
~Condya - 43
-------------------------------
>>Atlanta született szajhái<<
Bevező epizód!
-------------------------------
Anastacia:Jó reggelt!
Anastacia:Drágám! Hallod?!
(Anastacia lánya ajtaján dörömböl. Az alacsony, agyonplasztikázott, fekete hajú, feltöltött ajkú, arcú, mellú s popsijú nő pucsítva áll az ajtó előtt miközben dörömböl. Idegességében hirtelen csücsöríteni kezd majd hátracsapja hosszú póthaját)
Anastacia:Engedjél be hallod!
(Az ajtó mögül egy lágy hang szólal meg)
Shella:Most nee!
~
(Anastacia a szürke háttér előtt ülve, a kamerába beszél)
Anastacia:A lányom, Shella totál olyan, mint én. Akkoriban én is folyton buliztam, ettem, ittam, dugtam, keféltem, ja azt már mondtam?! Mindegy.
~
Anastacia:Már megint másnapos vagy?! Megint bulizni voltál tegnap este nem?!
Shella:Mér' nem lehet?!
Anastacia:Én nem azt mondtam, hogy nem lehet. Én azt mondtam, hogy nem engedem meg.
Shella:Mér' te nem szoktál egy kicsit kirúgni a hámból amikor fiatal voltál?
Anastacia:Nem. Én otthon tanultam.
Shella:Akkor miért nem lett belőled semmi?
Anastacia:Azért Shella, a jó kurva anyádat, mert valakinek gondoskodnia kellett rólad amikor megjöttél.
Shella:De akkor már huszon valahány éves voltál..
Anastacia:Menj a picsába!
Shella:Jólvan, én vissza fekszek aludni, na csá.
Anastacia:Nem engedsz be?
Shella:Úgy kezdted!
(Anastacia rágni kezdi hosszú fekete körmeit majd háttal nekidől a falnak)
~
Anastacia:A kurva életbe! Lehet, hogy tiszta hülye vagyok, hogy ezt mondom: de aggódom a lányomért!
~

ˇ
ˇ
ˇ
(Egy középmagas, vékony nő áll félmeztelenül egy orvosi rendelő szobájában miközben egy ősz hajú, ráncos orvos, fehér köpenyben cikk-cakkokat rajzolgat az előtte állő nő hatalmas melleire)
Dr. Bastard:Itt lesz egy bemetszés meg itt...
(A nő közben ajkait összeszorítva követi szemeivel a doktor ujjait)
~
(Daniella a szürke háttér előtt ülve, a kamerába beszél)
Daniella:-Úgy döntöttem, hogy ideje újra megműttetni a melleimet. Bár már elmúltam negyven, de szerintem a fiatalító kúrákat soha nem késő elkezdeni. Amikor majd kijövök a hatalmas melleimmel a tömeg mind engem bámul majd és azt mondja: -Ó, igen. Ez a Daniella nagyon jó csaj. Megdugnám.. és ez nekem bőven elég is.
~
(Daniella napszemüvegben, egy fekete dekoltázsig kivágott topban és egy miniszoknyában lép ki az orvosi rendelőből az utcára miközben hosszú barna műhajába bele-belekap a szél. A következő pillanatban megcsörren mobilja amit előkap farzsebéből)
Daniella:Haló?
(A vonal másik végén egy ismerős hang szólal meg)
Anastacia:Na heló. Én vagyok az.
Daniella:Hali. Mi újság?
Anastacia:Semmi érdekes. Figyelj!
Daniella:Igen?
Anastacia:Ma délután ráérsz ugye?
Daniella:Persze. Miért?
Anastacia:Lesz egy kis összejövetel nálam.. a csajokkal, tudod.
Daniella:Aha.
Anastacia:Szóval szeretném, ha te is átjönnél.
Daniella:Aha.
(Daniella a szája szélét kezdi rágni miközben a járda közepén álldogál és a mellette elhaladó emberek mind végig néznek rajta)
Anastacia:Szóval eljönnél?
Daniella:Hát figyelj.. nem tudom. Nem vagyok benne biztos, hogy el tudok menni.
Anastacia:Mer' mér'?!
Daniella:Hát.. mert sajnos nem érek rá.
Anastacia:Oké.
(A vonal hirtelen megszakad majd Daniella szemöldöke egy pillanatra ugrik egy nagyot mire a nő aztán mintha mi sem történt volna elteszi mobilját)
~
(Daniella a szürke háttér előtt ülve, a kamerába beszél)
Daniella:-Anastaciaval nemrég volt egy kis összetűzésünk. Mondjuk vele kinek nem volt? Anastacia egy kicsit átesett a ló túloldalára mióta a férje otthagyta és perli őt a lányáért. Elég pszichó az a nő. Nem szeretem. Nagyon nem. A melleimet jobban szeretem úgyhogy úgy döntöttem, hogy nem megyek el.
~
(Anastacia és egy magas, kigyúrt, kopasz férfi aki trikóban és rövidnadrágban flangál, feje tetején egy napszemüveggel épp ordibálnak egymással a konyha kellős közepén)
Anastacia:Engem nem érdekel, hogy mit csinálsz, de Shella nálam marad az már biztos.
Rox:Hogy maradhatna mégis nálad?! Te nem is tudsz rá normálisan vigyázni! Az anyád is kurva volt!
Anastacia:Menj a francba! Elveheted tőlem ezt a rohadt házat, az ékszereimet, a pénzemet meg a ruháimat, de a lányunkat nem adom az már biztos!
Rox:Pedig készülj fel, mert az ügyvédem úgy rád fog szállni, hogy csak na!
Anastacia:Tudod mit?! A kurva anyádat!
Rox:Tudod mit? Inkább a te kurva anyádat! Hívom is az ügyvédemet! Egy ilyen anyával nem maradhat együtt egy kamasz lány.. egy ilyennel, aki állandóan csak káromkodik.
Anastacia:Hívjad csak, hívjad! Az anyád picsáját, de a gyereket többet nem látod az biztos. Nem ilyen apát érdemel!
Rox:Kurva anyád!
Anastacia:A kurva anyádat azt, a kurvát!
(Rox kimegy a konyhából és a házból is)
~
(Anastacia egy szürke háttér előtt ül, s a kamerába beszél)
Anastacia: Nem vagyok ideges. Az én anyám tényleg kurva volt. Így mér' legyek ideges azért, mert lekurvázzák?
~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése